Semester

Nu är det semester :) Dagarna rusar iväg och snart är det dags att åka. Idag ska jag försöka packa lite mer av det som skall packas.

igår var jag och David på bio och såg Wolverine, vi gillade den men båda hade velat ha lite mer på slutet. Hade varit tufft om de slutade filmen där Logan träffade Rogue. Barnen har sovit hos mamma och pappa. Tyvärr hade blöjorna hos mamma tagit slut så efter bion åkte vi upp och satte på Eric en blöja. Sen hem och däckade typ :)

Jag vaknade som vanligt halv fem och var pigg men tvingade mig själv att gå och lägga mig igen.
Kommer sakna jobbet nu när jag har semester men det är bra att sakna saker då uppskattar man dem mer. :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0