T minus 6 days...

Tiden går snabbt. Sedan jag skrev sist har jag fått gjort massor.

Fått väck all skit från trädgården tack pappa för lånet av släpet. David har fått upp fler bärande balkar. Jag har fått städat, tvättat och packat en hel del inför resan som går att packa. Har en del kläder kvar som hänger i torkrummet och jag ska tvätta lite till innan vi åker givetvis. Jag tycker det är skönt att ha en hel del gjort redan så man slipper göra det i sista minuten.
Igår var vi hos mamma och pappa och åt gott och såg på melodifestivalen. Vi körde dock hem under röstningen å såg sista biten hemma. Vi gick två långa runder med vovvarna när vi var hos mamma och pappa och på den första var det bara jag och pappa men på den andra rundan var det vi alla (förutom Danielle då som sov hos en kompis). Eric han låg före oss alla och hade superskoj. Sen mös vi. Idag har det varit e dag då jag gått och plockat och donat lite. mamma och pappa droppade förbi en sväng och drack kaffe. trevligt när familjemedlemmar hälsar på för jag tycker om att umgås med min familj.

Imorgon är det jobbedags :) Två dagar sedan på onsdag är det dags för b vitamin injektion och sen möte på banken. Fredag har jag ledigt med full betalning som kompensation för 6e juni som infaller på en lördag. På lördag bär det av till mamma och pappa för att sova där så de kan skjutsa oss till malmö mitt i natten.

Kram på er alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0