Torsdag

Idag har varit en lång men bra dag. Vi började dagen med sovmorgon. Sedan åkte jag och David och tittade på datorer. Jag fick äntligen min lilla rosa :)



Visst är den fin :) Det är en Samsung NC10. Kommer ta lite tid att vänja sig vid storleken men än så länge trivs jag med den och har äntligen fått ordning på den. Den kommer göra mig sällskap på tåget om morgnarna också :)
När vi hade gjort det åkte vi och hämtade barnen och sedan hem.
Annars har jag mest gått och plockst här hemma. Packat lite städat lite och tvättat. Imorgon ska jag lägga undan tvätten och packa det sista hoppas jag. Kockan 10 på morgonen ska jag vara hos Louise på Posh Shop och fixa mina naglar. Efter det hem. Senare på dagen ska jag till mamma och pappa och lämna av Flippa och Billy så jag kan städa i lugn och ro på lördag förmiddag eller imorgonkväll. Måste även hinna klippa gräset innan vi ska åka. 
Ikväll kom Fanny hot och skulle sova över men nu för en liten stund sedan slutade det med att både hon och Danielle gick hem till henne och sover där istället. Hur ska Danielle klara sig utan sina kompisar när vi är borta...får hoppas det finns fler barn där vi ska bo. 

Kram på er :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0