Längesen...

Nu var det ett tag sedan jag skrev, mycket har hänt...
Danielles dator gick sönder, så hon fick min. Jag köpte en ny liten rosa hp dator som jag dock var missnöjd med så jag lämnade tillbaka den. Windows 7 starter suger verkligen, man kan inte ens ändra bakgrund... Jag åkte ner till netonnet i malmö och köpte en trevlig acer dator istället som hade windows 7 home, mycket bättre.
Uterummet går framåt, satt och räknade innan på hur mycket vi lagt i materialkostnad än så länge....68000:-....
Satt nämligen och kopierade kvitton för bokföringen, måste ju göra det då texten försvinner på kvitton efter ett tag...
Ordnade också papper i pärmen och har städat ovanvåningen...målat lite och så oxå idag...
Allt för att slippa tänka...
Blivit sjukskriven denna veckan då jag haft sådana problem att sova och börjat känna mig deprimerad igen...jobbar på att komma tillbaka igen...
Har egentligen inte mycket mer att skriva....
kram på er....

Kommentarer
Postat av: DamnCat

Sömnproblem känner jag alltför väl till hur det är att ha, hoppas det rättar till sig och att du kommer ur svackan snart igen!



sv: Eh... Vet inte vilken förening det är men de håller till på Elinebergsskolan.

2009-11-17 @ 23:19:36
URL: http://www.metrobloggen.se/DamnCat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0