Min make är underbar

Jag är gift med världens bästa man. Har haft en sådär dag då jag är bonnförkyld och hostig till tusen. Men nu sa han: Vad ska du göra den närmsta timmen. han ville jag skulle sätta mig ner och ta det lugnt. Jag svarade att det ska jag för jag orkar inte mer.
Nu kom han med ett fotbad till mig. Han har nog märkt hur kass jag känner mig idag. Älskar honom mer för varje dag som går.
Nu ritar han på väggen hur högt vi ska ha den öppna spisen och tar ner lister som är ivägen. Den ska äntligen installeras imorgon.
Jag har lite huvudbry på hur satan jag ska hinna med allt imorgon. Inskolningen på nya dagiset börjar, jag ska sen besiktiga bilen och sen fixa naglarna. Jag ska helst även vara hemma om de som installeras den behöver undra hur något ska se ut.....
Tycker det är lite jobbigt när saker blir så stressiga...
Idag ringde Ronny från jobb. Skönt att höra hans röst igen, saknar alla där borta. Längtar tills på måndag även om jag är lite rädd. Men det ska nog gå bra, börjar bli mig själv igen.
Jag har skapat en blogg till mamma, men hon säger att hon inte tänker använda den....synd säger jag bara....
Idag var vi hos mamma och pappa och gjorde ljusgrupper. Barnen älskade det. Sen på vägen hem åkte vi inom bilfirman och bytte blinkersglaset de glömt byta....
Det var allt
kram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0