Snart helg

Nu är arbetsveckan snart slut och det är dags för helg. Imorgon ska jag till Posh Shop och fixa mina naglar och mitt hår. På söndag tror jag vi ska över till mamma och pappa och ge pappa hans farsdags present. Imorgon har även barnen simskola.
Annars har det inte hänt så där jättemycket. Fick köpa en ny dator för Danielles gick sönder så hon fick min rosa. Hon blev överlycklig, lycka är att ha en rosa dator, haha. Jag köpte en ny rosa men gillade den inte så jag lämnade tillbaka den. Så nu har jag gått ifrån rosa datorer och har en vanlig svart igen men med bättre funktioner.
Vet inte vad jag ska hitta på till David på farsdag. Han har blivit remitterad till en hjärtläkare då han har bubbel i hjärtat. Får väl se vad det kan bero på. Denna gången nonchalerade dem inte honom iaf tack och lov. Känns att han inte verkar må bra just nu, många olika saker som spelar in på det tror jag.
Igår var Annika från Poolia och hälsade på på mitt jobb, alltid lika trevligt att snacka med henne :) Sen får man väl se vad som händer i januari, om jag får förlängt på detta uppdraget eller om jag får gå hemma ett tag.
Igår hämtade vi även davids bil som varit inne på reparation. Bilar är dyra men ett måste.
Idag ska mormor vara med Danielle i skolan, det är dags för dem att vaccinera sig och danielle är lite spänd inför det.
Annars har jag inte så mycket att rapportera, denna veckan har varit fullspäckad.
Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Va, tröttnat på någon av kisarna?



Ja, det beror ju på vad du jämför med och vad du ska ha den till. Jag är supernöjd med den iaf... (Mini-pc:n alltså).

2009-11-12 @ 23:09:55
URL: http://www.metrobloggen.se/DamnCat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0