Det händer saker

Idag har varit en produktiv dag. Dagen på jobb har jag fått gjort en massa och det är alltid trevligt där med mina kolleger :)
När jag kom hem var jag iväg och postade lite brev. Sen satte jag å david igång och ramade lite mer vägg på uterummet. Nu har jag äntligen tagit lite foto, så här ser det ut nu.
Glaspartierna är beställda men jag vet inte när de kommer, får nog reda på det i dagarna. Klädselbrädorna ska inhandlas i dagarna. För varje liten sak man gör nu ser man allt ta form, det är skoj :)
Pratade med konstruktion här i Hasslarp idag och på onsdag kommer de och ser vad och var vi vill ha vår öppna spis så de kan ge oss ett pris. Så om tre veckor hoppas vi att den är klar. Vi har tänkt oss något som denna:
Jag tog förresten ett nytt foto på mig häromdagen, färgat håret mörkare :)
Vi hade besök igår av Malin och Henrik och deras barn. Supertrevligt och jag hoppas vi kan tr4äffas mer regelbundet :)
Det var allt för idag, kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0