Sjuk :(

Jag e sjuk *tycka synd om mig* Feber till och från och nu snörvlar jag som bara den. Har varit hemma från jobb idag med bara en kort vistelse ute för att åka och vaccinera Eric. Han var kanonduktig. Sen hem igen å bädda ner mig. David skrämde mig när han väckte mig när han kom hem från jobb...
Han e verkligen duktig, direkt hem å börja jobba på uterummet, e så stolt över honom och glad att jag har honom. Imorgon kommer fönstrena från skånska byggvaror. Nu har vi även golv i halva uterummet.
Jag själv är inte till så mycket nytta när jag mår sä här...
kram på er

Kommentarer
Postat av: DamnCat

Man behöver inte alltid vara till nytta :) Var du lite onyttig ett tag och se till och krya på dig så kan du vara supernyttig sen! :) Kram

2009-10-15 @ 09:30:29
URL: http://www.metrobloggen.se/DamnCat
Postat av: Morgan

Krya på dig vännen...

kram kram

2009-10-15 @ 22:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0