Tisdag

Idag är det tisdag som ni säkert alla vet ;) Jag sitter på jobbet men dessvärre finns här inte mycket att göra. Jag avskyr verkligen att sitta på jobbet och få betalt för ingenting och tiden bara masar sig fram.... :(
På en trevlig notis har jag sökt ett annat uppdrag inom Poolia som verkar som skuret för mig, *hoppas hoppas*

På torsdag kommer glaspartierna till uterummet så förhoppningsvis kan vi få upp dem i helgen. David håller just nu på med golvet för fulla muggar :)
Igår beställde vi vår öppna spis så nu ska de komma ut å filma ner i skorstenen för att se skicket på den, sen får vi se vad som behöver göras. Längtar tills den är klar och man kan elda och mysa. Jag fryser som satan idag :(

Var och fixade mina naglar i helgen.



Riktigt nöjd blev jag :) Klite mig oxå och det blev sååå snyggt, ska försöka ta foto på det sen. Vi skulle färga lite lila i håret men det tog inte så jag ska dit idag igen å fixa till det, Tess e verkligen kanonduktig :)

Har skickat med lappen angående vacination för Danielle till skolan så hon ska vaccineras där. Fick hem en lapp för Eric igår och de vaccinerar idag och imorgon så ska försöka komma iväg med honom imorgon.

Nu ska jag leta jobb i alla vrån kan jag hitta :)

Kram på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0