Torsdag

Vaknade lite sent idag men har hunnit med ändå :)
Igår flexade jag lite tidigt från jobb då han från konstruktion skulle komma hit och fräscha upp  minnet. Nu inväntar vi en offert som kommer fredag eller måndag. Sen får vi se vart hän det bär efter det.
Uterummet går framåt. Trät för klädseln är inhandlat, det mesta av det iaf för utsidan, likaså fönsterbleck och rännor. Ramningen är nästan helt klar nu och i helgen ska det börjas sätta klädsel.
Imorgon ska barnen til tandläkaren men min snälla mamma hämtar dem och tar med dem dit. Sen ska de sova över där till lördag så hämtar jag dem efter jag har varit på Poshshop. Ska vara där klockan nio på lördagsmorgon, då är det först naglarna, sen vaxning och till sist håret. Allt på en gång. Hoppas bara min stubb är tillräckligt lång för vaxning....
Nu ska jag fixa det sista här sen ska vi iväg. Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0