Måndag

Idag är det återigen måndag och dagen har gått snabbt tycker jag. På jobb har allt rullat på och det känns som om jag blivit relativt varm i kläderna, skoj!! :) Efter jobb åkte jag inom och köpte kattmat sen när jag kom hem gav jag mig ut direkt på en LÅNG promenad med Flippa och Danielle följde med på sin cykel.
Tog väl en timme eller något, vi har verkligen härlig omgivning. Flippa börjar bli riktigt duktig på att gå fot :) Då vi var nästan hemma ville Danielle stanna vid ett grönområde och busa och kela med Flippa.
Helgen gick bra men snabbt, hehe. I lördags gjorde jag inte alltför mycket. Det regnade nästan hela dagen och det jag fick gjort var tvätta. David hade redan fixat all städning på fredagen. I söndags begav vi oss tidigt till BonBon Land med barnen, de uppksattar det alltid lika mycket. Vi hade superskoj men allra roligast var nog när mormor, jag, eric och danielle åkte en bergochdalbana och mormor sitter med ett krampaktigt tag om handtagen, blundar och upprepar herregud herregud e d inte slut snart. Haha, skrattade så jag fick ont i magen och David sa att man kunde höra oss ända ner till dem hur vi skrattade :) Det var bara så Priceless, lol. Älskar dig mamma ;) Erics favorit i år var gungorna säger han :) Jag och Eric åkte torsken som den heter, det är som en båt som gungar fram och tillbaka typ. Han sa sin klassiker, det var inte noligt, hehe. Han var likblek efteråt, den killen klarar inte när det kittlar för mycket i magen. Däremot tror jag båda två nu skulle klara av Liseberg :)
Eric vägrade posera med leoparden, men Danielle älskar ju att posera. Här komemr först ett foto på Erics favorit och sen på Danielle och Leoparden.
Väl hemma igårkväll däckade jag rätt tidigt...otippat ;)
Jag har förresten anmält mig till ett kamsportsläger på lördag, någon som känner för att hänga på så gör det :)
http://www.fenixkampsport.se/
Kram på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0