Träning

Kom precis hem från träningen. Svettig som bara den, skönt med en riktig genomkörare. Inga störreolyckor idag otroligt nog. Lyckades bara sträcka något i ljumsken när vi slog kullerbyttor, jag vet jag är sanslös. Jag lyckades till å med pinna ner någon när vi körde golvteknik. woohoo till mig. Däremot känner jag mig så dum på träningarna. Jag känner det att så fort som sensei ska förklara tekniker tittar han extra mycket åt mitt håll som om jag vore en idiot som behöver allt mer förklarat..suck...sen e det otroligt trångt på mattan så man får knappt plats...sådant gör att det blir mindre roligt...
Jobb idag var skoj och jag håller på att skriva manualer, så att säga, samtidigt som jag gör arbetet då det inte finns dokumentation på allt. Det är härligt att lära sig nya saker och Ronny och Paul som jag sitter med är verkligen helt suveräna :)
Känns som om jag börjar få lite rutin nu. Sen i måndas har jag kört ca 40 minuter på löpbandet varje dag, förutom idag då det var jujitsu. Känns redan att man fått bättre kondis även om man svettas som en gris. Men jag har hört att desto bättre kondis man får desto mer svettas man. Det är ju bra att man svettas, då vet man ju att man gör rätt. Har efter löpbandet kört lite situps tils jag helt enkelt är så slut i musk,lerna att jag inte orkar mer och det känns redan resultat det med, skoj med resultat tycker jag. Även om det synms i spegeln tycker jag inte att det syns något direkt på vågen än så länge dock...men men.
Nu är det kväll och imorgon e det möte på jobb. Ska bli intressant :)
Kram på er.

Kommentarer
Postat av: DamnCat

Nej, nej, han tittar extra mycket åt ditt håll för att han tycker du är jätteduktig :)



Sent svar på en kommentar du lämnade i min blogg... Använder du löparbandet mycket? Vad kostade det på ett ungefär? Kommer nytt inlägg i bloggen om huset :)

2009-09-03 @ 21:56:32
URL: http://www.metrobloggen.se/DamnCat
Postat av: Daniel

Du är inte en idiot, du går från klarhet till klarhet i din träning. Att han tittar på dig gör han med alla. Mycket för att se om det är någon som ser frågande ut. Han är väldigt pedagogisk. Det e bara att kämpa på. Kampsportsläger den 12 september, ska du med?

2009-09-04 @ 08:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0